strona-ecommerce-1024x683

Jak znaleźć dochodową niszę i uczynić z niej swój własny biznes? Oto klucze do sukcesu oparte zasadniczo na metodzie zalecanej dla tych, których celem jest znalezienie produktu lub usługi o dużym potencjale ekonomicznym i uczynienie z nich swojego projektu zawodowego.

Ograniczona konkurencja

Produkty niszowe mają małą konkurencję i dlatego nie trzeba inwestować ogromnych kwot w komunikację, ponieważ target jest zazwyczaj dość specyficzny. Ponadto, liczba konsumentów jest również ograniczona i dlatego konsumenci znają firmy, które oferują im usługi i produkty. Tak więc, w ciągu ostatnich dziesięciu lat lub tak, widzieliśmy bardzo lukratywny biznes rozkwitają z ludźmi, którzy są uczuleni na gluten. Z kilku produktów, które trzeba było znaleźć w specjalistycznych sklepach, mamy teraz całe półki z produktami do zwalczania alergii na gluten.

Znalezienie właściwej niszy

To jest punkt wyjścia każdego przedsięwzięcia. W biznesie cyfrowym, tak jak w każdym innym, wybór fizycznego produktu do wprowadzenia na rynek, usługi do świadczenia lub informacji o produkcie do podkreślenia jest kluczowy. Specjaliści zalecają, abyś skupił się na dziedzinie, która jest Twoją pasją. Łatwiej będzie tworzyć treści na temat, który jest bliski Twojemu sercu, niż na temat, o którym wiesz niewiele i jest Ci obojętny.
Po dokonaniu wyboru między produktem a info-produktem, należy upewnić się, że ten drugi jest trwały. Aby ocenić jego solidność, warto skorzystać z narzędzia, które specjaliści nazywają profilerem rynkowym, który bardzo precyzyjnie oceni potencjał Twojego produktu pod kątem celu w postaci wyników finansowych, jaki sobie wyznaczyłeś. Narzędzie to jest w stanie dokładnie ocenić motywację potencjalnej bazy klientów, jak również konkurencję i wielkość przyszłego rynku. W zależności od wyników oceny możesz zdecydować, czy kontynuować projekt, czy nie.

URL i odniesienia

Po przeprowadzeniu analizy rynku, kolejnym krokiem jest stworzenie narzędzi niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania projektu. Począwszy od stworzenia adresu URL, który jest skuteczny z punktu widzenia dostępności, a następnie z punktu widzenia odniesienia. Ponieważ internauci używają bardzo specyficznych słów kluczowych, konieczne jest, aby adres URL strony odpowiadał “w sposób jak najbardziej naturalny” potrzebom internautów w danej dziedzinie. Charakter adresu URL powinien być jak najbardziej zbliżony do tematu, którego dotyczy, biorąc pod uwagę pozostałe nieprzydzielone możliwości wyboru.


Internet to dżungla, w której najważniejszą rzeczą dla strony komercyjnej jest istnienie. SEO jest więc podstawowym parametrem, który powinien być zoptymalizowany dla każdej firmy e-biznesowej wprowadzającej na rynek produkt lub usługę i chcącej dotrzeć do jak największej liczby celów handlowych i potencjalnych nabywców.Wielkość wyszukiwań i spodziewany ruch należy zbadać za pomocą narzędzi do liczenia kliknięć (np. ranking słów kluczowych w Google).

Blog i jego zawartość

Założenie bloga jest również kluczowym krokiem w procesie tworzenia biznesu internetowego. Treść i forma strony muszą być szczególnie dobrze przemyślane, tak aby zatrzymać uwagę internauty na oferowanym produkcie lub informacji o produkcie, a następnie sprawić, że po odwiedzeniu danej strony będzie on chciał dokonać zakupu produktu, usługi lub świadczenia. Wśród nisz, które obecnie odnoszą “sukces” w Internecie, można wymienić strony marketingowe akcesoriów odzieżowych (obuwie i odzież damska), sprzedaż produktów lokalnych i tradycyjnych czy rzadkich przedmiotów.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *